Hoover VHD 816 Z-14

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover VHD 816 Z-14 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

rinarina 09-05-2008

mar.ned 30-7-2007

even reageren op jouw verhaal.

Voordat de machine centrifugeerd maakt hij soms wel 10 of 20 minuten pompgeluiden terwijl er niets gebeurd ook dit is volgens de monteur gebruikelijk. ( Gewoon vreemde machine's blijkbaar) Het komt zeer regelmatig voor dat ik de was achteraf alsnog in tweeen moet centrifugeren om deze goed droog te krijgen. (Ik heb hierbij de trommel zeker niet volgepropt)

Ik had hetzelfde, alleen bij mij heeft hij een nieuwe pomp geplaatst.( de winkelier) en nu perfekt.
Centrifugeerd uitstekend, wast goed stil schoon en wat zeer fijn is de kleine wasjes die erop zitten.
Grote trommel voor de grote gewone was. en kleine programmas voor de kleine was. Ideaal en zeer stil.
Na eerst de genoemde problemen zoals hierboven werd beschreven , dmv een nieuwe pomp. een geweldige wasmachine.

jos 70 15-01-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Sinds gisteren de wasmachine gekregen, deze heb ik gekocht na de reviews te hebben gelezen hier op de site. Moet inderdaad zeggen dat hij ontzettend stil is je hoort hem bijna niet. Voordeel is de grote deur en grote trommel, hiervoor een AEG gehad, ook een goeie machine, in de winkel nog even getwijfeld tussen deze 2 merken maar toch gekozen voor de hoover. Mijn AEG was 9 jaar oud en deed het nog prima, maar i.v.m. verhuizing ook maar gelijk een nieuwe machine gekocht. Zit de eerste 5 jaar safe zit 3 jaar extra garantie op. Hopelijk net zo veel plezier en gemak van de Hoover als van de AEG.

ROB0061 13-12-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Nu bijna een jaar in bezit. Een keer problemen met de electronica gehad. Heel vervelend. Oorzaak was dat de slang te diep in de afvoerbuis zat waardoor water bleef staan en toen wist de machine het niet meer... Gelukkig een gewiekste monteur van Hoover die het verduidelijkte. Voor de rest enkel en alleen gemak. Door het mindere gebruik van water kan je ook volstaan met minder wasmiddel. Uit ervaring blijkt dat juist. Rest mij om te zeggen dat de machine mij erg goed bevalt en dat de vorige review van mij alleen maar overeind blijft.

Miss wendy 17-11-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

vanwege de goede rewiews op deze site hebben we deze gekocht!
ik had 2 eisen: extreem stil en 1600 toeren.
en dat ie 8 kilo was , was helemaal mooi meegenomen, en toen ik de reacties las, konden ze me eigenlijk geen andere meer aansmeren in de winkel.
ik wilde deze!!!!
ik heb de hele avond zitten kijken naar m'n was die er in zat, en horen kon ik het niet, ik kon echt niet geloven dat ie zoooo stil is.
ik ben BLIJ dat ik hem nu heb, hij is extreem stil (we hebben een buurman die niet tegen geluid kan...pppff en nu kan ik hem gewoon s'avonds aanzetten zonder dat ie komt klagen..)
we hadden een 10 jaar oude bauknecht die eigenlijk wel lawaai maakte.
ik heb hem via internet gekocht omdat ie via de winkel niet goedkoper kon, en nu hebben we 160 euro minder betaald.
ik ben nu alleen opzoek naar een stille condensdroger, zou die bestaan??
ik heb een aeg die best wel stil was, vond ik... maar nu ik deze super stille wasmachine van hoover heb, wil ik ook een echte super stille condensdroger!!

Jeanne2 31-10-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Niet de goedkoopste. Maar we zijn super tevreden. Zo'n stille wasmachine hebben we nog niet eerder gehoord. 8kg nodig? Nee, maar wel handig met sportende kids. Er gaat toch makkelijk meer in dan onze vorige 5kg Bosch en dat scheelt in een weekend een keer extra was draaien.

Nog een paar handige functies zoals de 40 minuten was.

de vries 20-10-2007

geweldige stille wasmachine.
zeer overzichtelijk bedienings gemak.
bij 1600 toeren stil en nog even 3 kwartier in de droger en de was is droog.
bespaart veel onnodige energie.
vergelijkbaar met andere machines met zelfde mogelijkheden toch nog minimaal 500 euro goedkoper.
maar liefst 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar garantie op de moter.
en nog dit , het is een borstelloze moter anders dan jullie aangeven.

Mar_ned 30-07-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Als de machine centrifugeerd maakt deze een hele hoge pieptoon welke 3 huizen verder te horen is.
Dit begint al bij een laag toerental, naarmate deze toeneemt is het niet om aan te horen. Hierdoor zit s'nachts wassen er niet meer in.

Monteur is langsgeweest en hoort niets dus is er volgens Hoover niets aan de hand.

Waardeloze machine en vreselijke service van Hoover.

Marion7266 15-05-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Prima machine voor prima prijs.
Makkelijk in gebruik.
Lekkere grote trommel en grote vulopening.
Wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat de machine na iedere beurt weer op nul gezet moet worden. Hierdoor moet je voor iedere wasbeurt opnieuw een programma kiezen. Bij mijn vorige machine hoefde dat niet, waardoor ik per ongeluk wel eens een was te heet draaide. Voor mij is dit dus 'veiliger'.
Hoe het met de duurzaamheid zal zijn weet ik niet, maar ik durf de strijd met de 2x zo dure Miele wel aan!
Het wasresultaat is prima

RGC 16-03-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 816 Z-14

Zo ik heb deze machine nu anderhalve week, en dat ie zo stil is is wel even wennen want ik ga steeds kijken of ie al klaar is.

Wat ik apart vind aan deze machine is dat ie echt op de volle 1600 centrifugeert als je de was er netjes hebt ingelegd (dus niet proppen). Nu ik de was er netjes opgevouwen inleg centrifugeert ie op volle snelheid, leg ik het er minder netjes in dan gaat het toerental iets omlaag.

Vind het verder een topmachine die makkelijk in het gebruik is en voldoende proggies heeft. Rada hem zeker aan voor gezinnen, nu zelfs met 8 kilo krijg ik hem vol hoor en stil is ie zekers.